top of page

Campagne? / Jawel, u hoort het goed. 

Vechten zullen we niet gauw doen, strijden voor onze waarden daarentegen wel. Wees gerust, we zullen je niet lastig vallen met tientallen campagneborden langs de weg. Wat we wel gaan doen is prominent en trots campagne voeren voor het gebruik van verse melk en pure zuivel. Niet om onszelf in de kijker te zetten, maar nèt diegenen die dezelfde waarden nauw in het hart dragen. 

Melkerhei_Dag2-52.jpg

Oké, en hoe dan? 

Melkerhei brengt al hun #purepartners samen op één plek: wijgaanvoorpuur.be. Een netwerk van ondernemende mensen die allen 1 ding gemeen hebben: pure zuivel. Net als wij geloven ze in de kracht van eerlijk Hagelands zuivel zonder kleurstoffen of conserveermiddelen, zonder enige vorm van additieven om de smaak te beïnvloeden. 

En wie is 'ze' ?

'Ze' gaat heel ver. Van ijssalons tot een bakkerij, van een sterrenrestaurant tot een kinderdagverblijf, van een lokale supermarkt tot rusthuis. 

Ijs

Hoe worden ze herkend? / Door in de belangstelling te staan.

Elke #purepartner komt in de kijker te staan, zowel on- als offline. Ter plekke zal je aan de inkomdeur, toonbank of raam ons kwaliteitslabel terugvinden in de vorm van een sticker. Online krijgt die onderneming dan weer een duwtje in de rug door het te promoten via sociale media. En door het netwerk van ondernemers ontstaat er een kruisbestuiving tussen klanten waardoor de sector almaar meer kan openbloeien. 

wgvpvitrine.jpg
  • Instagram
  • Facebook

© 2018 #wijgaanvoorpuur, een kwaliteitscampagne van Melkerhei

Fotografie door Renaat Nijs en Melkerhei

bottom of page